Jsou transparentní účty transparentní?

Jsou transparentní účty transparentní?

1.12. 2012  -  Agentura monitorující inzerci v 450 tiskových titulech, Admosphere, vypočítala v průběhu týdne, kolik by prezidentští kandidáti zaplatili za reklamu bez výrazných slev, tedy dle běžných ceníků. Největší mediální kampaň má kandidát na prezidenta Jan Fischer, který dle odhadů za reklamu dal něco kolem 26 milionů korun. Další za ním je pak Miloš Zeman se zhruba 12 miliony, Karel schwarzenberg a Přemysl sobotka zhruba po 11 milionech korun. Jiří Dienstbier a Vladimír Dlouhý se pak drží níže s pěti a třemi miliony.

Média poskytující kandidátům reklamní prostor jim poskytují obrovské slevy oproti ceníkům pro běžné klienty. Jan Fischer dokonce získal slevy ve výši až 93 procent. Otázkou pak zůstává, zda-li byly ceny nadhodnoceny a jaký je skutečně objem inzrece kandidátů.  

Zdroj: http://www.denik.cz/z_domova/cire-ucty-kandidatu-na-hrad-jen-naok ...

Další zprávy

Kam dál?